لیپوساکشن شکم و پهلو که به منظور برداشتن چربی های اضافی دور شکم و پهلو ها که به آن نام دستگیره عشق داده اند. پس از انجام این عمل اعتماد به نفس فرد دوباره بازخواهد گشت و در بهبود اندام فرد و زیبایی آن تلاش خواهد شد . به دلیل اینکه کانولای فلزی استفاده شده در لیپوساکشن بسیار کوچک است، شکاف های ایجاد شده در شکم و پهلو تنها 2 الی 5 میلیمتر طول دارند و اثر آنها به سادگی و طی مدت کوتاهی از بین می رود.

از مزیت های لیپوساکشن با استفاده از لیزر این است که پوست شکم و پهلو ها پس از درمان افتادگی پیدا نمی کند در حالی که در لیپوساکشن های معمولی ممکن است پوست دچار افتادگی شود.

حذف چربی های اضافی از پهلو ها و شکم نتیجه عمل ساکشن است تا حالت بدن به فرم ایده آل برسد .

چگونه آماده ساکشن شوید؟

داروهایی چون آسپرین، ایبوبروفن و یا برخی از مکمل های گیاهی باعث افزایش خونریزی می شوند و از انعقاد خون جلوگیری می کنند .

استعمال دخانیات و هر گونه ماده نیکوتین دار دیگر را به کل متوقف کنید. حتما در زمان مشاوره در مورد فعالیت های پس از درمان و دوره بازیابی با پزشک مشورت نمایید. حتما سعی کنید در روز درمان یکی از آشنایان یا دوستان تان را به همراه داشته باشید.

در جلسات مشاوره با توجه به نوع پوست و سن بیمار قاعدتا در این مورد بحث می شود و بیمار از قبل آماده مواجهه با افتادگی پوست خود می باشد.

چگونه از سلامت خود مطمئن باشیم؟

در صورتی که از دستورالعمل تهیه شده برای بیمار به دقت پیروی کنید و پزشک معالجتان نیز با تجربه باشد، به هیچ عنوان نیازی نیست که در مورد سلامتی خود استرس داشته باشید. با این حال می توانید تقاضا کنید با برخی از بیماران قبلی گفتگو داشته باشید و از روند درمانی آنها اطلاع یابید


دوران بازیابی لیپوساکشن شکم و پهلو

همانند لیپوساکشن سایر قسمت های بدن، در این درمان نیز باید به مدت 1 الی چند ماه پوشش مناسبی در اطراف شکم و پهلو ها قرار دهید . در چند روز اول اگر درد داشتید بهتر است از مسکن استفاده کنید. البته در صورتی که درد ادامه دار شود حتما توصیه می شود به پزشک مراجعه کنید.

در پایان لازم به ذکر است که در موفقیت درمانهای زیبایی تجربه پزشک از مهمترین فاکتورها به حساب می آید بنابراین توصیه می شود برای تمام درمانها از جمله لیپوساکشن، لیپولیز و عمل لیپوماتیک حتما به پزشکی مراجعه نمایید که تجربه کافی در این زمینه را داشته باشد.

 

 جهت اطلاع از جدیدترین روش کاشت مو به وب سایت www.clinichairtransplantation.com مراجعه نمایید