رگلاتور استنلس استیل | گازهای آزمایشگاهی, کالیبراسیون و میکس لیزر

۴۰ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

با سیمان و ترکیبات آن آشنا شوید

سیمان ماده‌ای چسبنده‌ است که قابلیت چسبانیدن ذرات به یکدیگر و بوجود آوردن جسم یکپارچه و محکم از ذرات متشکله را دارا می‌باشد.از جمله معمولی ترین و پر کاربردترین سیمان می توان به سیمان پرتلند نام برد ،سیمان نسوز ، سیمان مخصوص بنائی ، و سیمان  آهکی  از جمله رایج ترین محصولات زیرگروه سیمان هستند .سیلیکات ها یعنی C 2 S و C 3 S ترکیبات اصلی و مهم سیمان می باشند و در حقیقت مقاومت سیمان هیدراته شده به آنها بستگی دارد. اکسیدهای تشکیل دهنده این سیلیکات ها تاثیرات مهمی روی شکل اتمی و کریستالی و خواص هیدرولیکی انها دارندبرای خواندن مقالاتی نظیر  سیمان مصرفی در بتن  و یا سایر مقالات بتن و افزودنی های آن به سایت کلینیک بتن ایران مراجعه نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
parsian gas

با بتن و مدل های مختلف سنگ آشنا شوید

بتن ترکیبی است از ماسه، شن و سیمان که پس از مخلوط شدن با آب در طول چند ساعت شروع به سفت شدن می کند.بتن اکثراً به کمک ماشین های ویژه از کارخانه بتن، که تولید بتن انبوه و با کیفیت را براساس درخواست متقاضی به عهده دارد، به محل کارگاه یا محل ساخت سازتان  حمل می شود.اکثر شرکت های تولیدی بتن منجمله شرکت  عمرانی کلینیک بتن ایران گواهینامه و  استانداردهای لازمه را جهت تولید و عرضه عمده بتن دارند،اگر برای خرید مصالح بتنی هنوز برندی را انتخاب نکرده اید ، قبل از خرید حتما پرس و جو کنید ، و از برندی نام آشنا خرید نمایید .اعتماد به سابقه تخصصی مجموعه و ارائه محصولات با استانداردهای جهانی شما را نا امید نخواهد کرد.سنگ ها انواع مختلفی دارند که استفاده از ان ها بسته به نیازتان و فضای مورد استفاده متفاوت خواهد بود ،گرانیت ، سنگ چخماق ، سنگ کوارتز چند نمونه از سنگ های موجود در بازار هستند که جهت سنگ فرش های معابر ، نمای ساختمان و حتی استفاده در صنعت در راه سازی و ... استفاده می شود .سنگریزه نوع دیگری از مصالح سنگی است که می توان آن را حد فاصل بین ماسه درشت و قلوه سنگ کوچک در نظر گرفت. اندازه سنگریزه 2-6 mm است. سنگریزه در روسازی و در پوشش سطحی، به صورت محدود به کار می رود. معهذا، در سال های اخیر با پیشرفت هایی که در مشخصات فنی روسازی های بلوکی حاصل شده، سنگریزه در مصالح بستر برای روسازی نفوذپذیر و همین طور دیگر شکل های روسازی قطعه ای در نواحی با نفوذ زیاد آن به عنوان یک واریانت مناسب به کار برده می شود.برای خواندن مقالاتی نظیر بتن و کارکرد سنگ ها و یا سایر مقالات بتن و افزودنی های بتن به سایت کلینیک بتن ایران   http://www.clinicbeton.ir  مراجعه نمایید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
parsian gas

ملات ها و بتن ها

قطعا می دانید که بتن و سیمان یکی از مهم ترین مصالح ساخت و ساز های امروزی به شمار می آید .قبل از هرچیز بدنیست با معنی بتن آشنا شوید ،به طورکلی به ترکیب یا ماده ای چسبنده با قابلیت سیمانی شدن بتن گفته می شود .ملات نیز نوعی ماده چسبنده برای پوشش، زدگی ، خورده شدن  و یا ترک لایه های بتن است .اگر قصد دارید نحوه استفاده از ملات را بیاموزید با خواندن ادامه مطلب ما را همراهی کنید . ماسه و سیمان باید قبل از اضافه کردن آب به صورت دستی یا توسط میکسر کاملاً با یکدیگر مخلوط شوند. از استفاده از آب کثیف یا آب حوضچه یا برکه خودداری کنید زیرا ممکن است به مقاومت نهایی ملات زیان وارد کند. همین طور از به کار بردن مایعات محتوی شکر مانند نوشابه های غیرالکلی خودداری کنید زیرا حتی مقادیر کم این مواد به صورت جدی به قابلیت گیرش سیمان صدمه وارد می کند. به هنگام مخلوط کردن دستی، ماسه و سیمان را در روی سطحی که آماده کرده ایم یا در داخل فرقون به شکل کپه روی هم ریخته و آنقدر بهم زده و زیرو رو کرده تا کاملاً با یکدیگر مخلوط شوند. رنگ مخلوط خشک همزمان با پخش سیمان تغییر خواهد کرد. سیمان به شکل لایه ای یا رگه ای نباید دیده شود و همین طور ماسه خالص یا سیمان خالص به صورت توده بهم چسبیده نباید وجود داشته باشد.اگرخواندن مطالب ملات ها وبتن ها  مورد پسندتان واقع شد ه و می خواهید مطالب بیشتری در مورد بتن، افزودنی های بتن و انواع محصولات پلیمری بخوانید می توانید به وب سایت http://www.clinicbeton.ir مراجعه نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
parsian gas

روان کننده ها و افزودنی های دیگر بتن

از روان کننده ها به منظور کاهش مصرف آب در بتن استفاده می شود . این نوع ملات معمولا به شکل قهوه ای رنگ بوده و به شکل مایع یا پودر به بازار جهت استفاده عموم عرضه می گردد.جهت استفاده از آن باید مطابق دستورالعمل سازنده عمل کرد. در صورتیکه بیش از مقدار مورد نیاز روان کننده به کار رود، هیچ وسودی ندارد و در عوض ممکن است ملات ضعیفتر شود، ولی عموماً حدود 250-300 m1 مایع به ازای هر 50 kg سیمان مصرف می شود، و یا 20-30 gr پودر در هر 50 kg سیمان بکار می رود.البته افزودنی های دیگری وجود دادرد که هر کدام از آن ها کاربردی متفاوت داشته و برای  ساهزه های مختلف به کار می روند .انواع فوق روان کننده ها ، صد یخ ها ضدغبارها ، تندگیرها و بسیاری دیگر از انواع مختلف افزودنی های بتن هستند که استفاده از هرکدام از آن ها بسته به نوع سازه و یا شرایط بتن ریزی متفاوت است. اگر علاقه مند به خواندن مطالب بیشتر در مورد روان کننده ها و افزودنی های بتن وسایر مقالات هستید می توانید به آدرس وب سایت کلینیک بتن : 


http://www.clinicbeton.ir  مراجعه نمایید 



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
parsian gas

آشنایی با پرایمر بتن وسخت کننده بتن

سازه های بتن برای حفظ دوام بیشتر در مقابل عوامل آسیب پذیری همچون نمک ها،سولفات ها ، کلر ه و..ا نیازمند پوششی محافظی می باشند، به همین جهت از پرایمر بتن به عنوان محافظت کننده بتن استفاده می گردد.استفاده و خواص آن ها با توجه به نوع مصالح ، عوامل محیطی و .. متفاوت است .از انواع رایج آن در بازار می توان به پرایمر های اکرلیکی ، پرایمر اپوکسی و پرایمر قیری اشاره نمود.از سخت کننده بتن  همان طور که از اسمش پیداست برای سخت کنندگی بتن درسطوح مختلف استفاده می گردد.استفاده از سخت کننده بر روی بتن باعث ایجاد مقاومت بیشتر بتن در مقابل سایش ، آسیب پذیری و ترک خوردن سازه های بتنی می گردد.اگر قصد ساخت و ساز دارید و هنوز مصالح خود را تهیه نکرده اید.پیشنهاد ما به شما انتخاب از محصولات برند کلینیک بتن ایران است.کلینیک بتن شما را در امر مشاوره ، ساخت ، و اجرای سازه های بتنی همراهی خواهد کرد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
parsian gas

آزمایش چکش اشمیت درشرکت عمرانی کلینیک بتن ایران

شرکت عمرانی کلینیک بتن ایران  در راستای ارائه محصولات بتنی ، پلیمیری بی رقیب خود قبل از ارائه محصول به بازار آن ها را در آزمایشاه های تخصصی خود مورد ارزیابی قرار میدهد .تا پس از کسب نتیجه مطلوب و رسیدن به استاندارهای لازم به بازار جهت عرضه انبوه ارائه نماید.چکش اشمیت وسیله ای است برای بدست آوردن مقاومت بتن .نام اشمیت برگرفته شده از سازنده آن یعنی ارنست اشمیت(مهندسی سوئیسی) است .اهداف آزمایش بتن توسط چکش اشمیت عبارت‌اند از:

الف ) یافتن مقدار مقاومت فشاری بتن که کاملاً تقریبی است. این عدد با استفاده از روابط بین خاصیت ارتجاعی سطح بتن و مقاومت بتن به دست می‌آید.

ب ) ارزیابی کردن یک نواختی بتن،پ ) ارزیابی کیفیت بتن در برابر استانداردهای مورد نیاز،ت ) ارزیابی کیفیت یک المان بتن در برابر بقیه‌ی المان‌های آن

 پلونگر یا لاستیک سر چکش با فشار که از سوی بتن به خاطر خاصیت ارتجاعی‌اش بر آن وارد می‌شود، به عقب بازمی‌گردد. این نیرو و انرژی وارد شده به چکش اشمیت اندازه گیری می‌شود و با استفاده از ثابت‌های خاص، مقاومت بتن و دیگر ویژگی‌های آن اندازه گیری می‌شود. به طور کلی می‌توان گفت که بتنی که دارای مقاومت و سختی کم‌تری است، انرژی بیش‌تری را جذب می‌کند و ارتجاع آن کم‌تر است. در مقابل بتنی که دارای مقاومت بالا و سختی زیاد است، بیشتر انرژی را به چکش اشمیت بازمی‌گرداند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
parsian gas

باترمیم کننده های بتن و انواع آن آشنا شوید

سازه های بتنی ممکن است حین اجرا و یا درموارد نادری پس از اجرا به دلایل گوناگونی از گرم شدن آب هوا گرفته ، تا نشست آب و ..باعث ایجاد ترک خوردگی و لایه به لایه شدن بتن گردد.دراینجور مواقع از ترمیم کننده های بتن استفاده می گردد.یکی از رایج ترین محصولات این گروه ترمیم کننده پایه سیمانی است .این نوع  ترمیم کننده پس از اضافه شدن به آب به ملاتی قابل ماسه کشی جهت گرفتن درز و ترک های بتن تبدیل می گردد .استفاده از آن بسیار راحت است فقط کافیست آن را با آب قاطی کنید و پس از به دست آمدن ملاتی خمیری شکر آن را به سطوح موردنظربمالید تا درزها و ترک خوردگی ها ترمیم شوند. گاهی ممکن است میزان آسیب پذیری در بتن به قدری زیاد باشد که استفاده از ترمیم کننده ها کارساز نباشد.پودرآببند بتن درمواقعی که سطح آسیب پذیری بتن بیشتر است می تواند کمک شایانی برایتان باشد.استفاده از این محصول باعث   سیستم آب بندی مطمئن و دائمی سطوح بتنی و یا مواد سیمانی برای کنترل رطوبت، نشت و یا فرار آب می شود. تشکیل و توسعه کریستال های غیر محلول در داخل لوله های مویینه و ریز ترک ها باعث مسدود شدن دائمی آن ها شده و از عبور و نشت آب جلوگیری نموده و تا پایان عمر سازه آن را آب بندی می نماید. اگر قصد دارید محصولی قوی با کارایی بالا جهت ترمیم بتن استفاده کنید ،پیشنهاد ما به شما محصول پودرآببند بتن باکد G25 کلینیک بتن ایران است .محصول دیگری که به معرفی آن خواهیم پرداخت محصول آنی گیر کلینیک بتن است.آنی گیر نیز یکی دیگر از انواع ترمیم کننده های بتن است که همان طور که از اسمش پیداست برای پرکردن درزهای بتن به صورت فوری از آن استفاده می شود ،  البته نسبت به دومحصول عنوان شده دیگر خواص کمتری در ترمیم پذیری بتن دارد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
parsian gas

باروغن قالب و محصول فوق روان کننده کلینیک بتن آشنا شوید

روغن قالب چیست و چه کاربردی دارد ؟ برای جداسازی قالب بتن از نوعی روغن شیمیایی استفاده می گردد که به آن روغن قالب گفته می شود.روغن قالب به صورت نوعی مایع محلول در آب است که به منظور جداسازی بتن از سطوح قالب فلزی ، چوبی یا فلزی از آن استفاده می شود .از گونه متداول روغن قالب بتن می توان به روغن قالب پایه آب و روغن قالب پایه رزین اشاره نمود .حال که با این نوع محصول آشنا شدید قصد داریم تا شما را با یکی دیگر از محصولات به نام فوق روان کننده های بتن آشنا سازیم ،مارا با خواندن این مطلب همراهی کنید. درسازه های بتنی برای استفاده بهینه از مصالح ساختمانی و به حداقل رساندن مصرف سیمان از فوق روان کننده بتن استفاده می شود. استفاده از فوق روان کننده ها به دلیل کاهش مصرف آب و سادگی عمل اختلاط و تراکم در بتن  موجب میگررد استفاده از مصالح سیمان به حداقل برسد.محصولی را که قصد معرفی آن را داریم ،یکی از محصولات با کیفیت شرکت عمرانی، بتنی  کلینیک بتن ایران به نام فوق روان کننده لینگوسولفات است .. این محصول عامل روان کنندگی قوی و پراکندگی ذرات سیمان می باشد و تاثیر کندگیری کنترل شده ای دارد.ازجمله کاربردی ترین موارد استفاده این نوع محصول می توان به ::


بتن ریزی در هوای گرم و جایی که تاخیر کنترل شده در گیرش ابتدایی مدنظر باشد.

بتن حجیم مانند بدنه و پی سد.

برای بهبود چسبندگی داخلی، کارآیی و تراکم در بتن هایی که دانه بندی و یا شکل سنگدانه مناسب نباشد.

تیر های بزرگ و عرشه پل ها و غیره، در جایی که کاهش لرزاندن موجب جلوگیری از بروز درز اجرایی می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
parsian gas

مطالبی درمورد واتراستاپ ها وانواع آن

واتراستاپ نوعی قطعه ای جانبی برای درزبندی وآب بندی سازه های بتنی است ،یکی از رایج ترین انواع واتراستاپ ها واتراستاپ PVC  است .امروزه از واتراستاپ ها چه درسازه های بتنی و چه درسازه های صنعتی استفاده می گردد.ازجمله کاربردهای واتراستاپ های بتنی  می توان به موارد ذیل اشاره نمود


آب بندی درزهای اجرایی در زیر زمین های دارای تراز بالای آب زیرزمینی ، آب بندی درزهای اجرایی و انبساطی در استخرها ، مخازن آب و فاضلاب، آب بندی درزهای اجرایی در تونلها ، سد ها و لاینهای انتقال آب و ... می باشد . محصولات واتراستاپ استخر ،واتراستاپ تزریقی ، واتراستاپ لاستیکی و ..از محصولات زیرگروه واتراستاپ هایPVC  می باشند.ممکن است بسته به نوع سازه ، استفاده از واتراستاپ ها به تنهایی کارساز نباشد ،دراینجور مواقع علاوه بر استفاده از واتراستاپ ها از نفوذگرآببند نیز استفاده میگردد. نفوذگرآببندماده ای تک جزیی، غیر آلی و پایه سیمانی می باشد. این ماده نفوذ گر و کریستال شونده است و سازه های جدید و قدیمی بتنی را آب بندی کرده و از عمق محافظت می نماید. به طوری که حتی اگر پوشش صدمه ببیند، آب بندی بتن هم چنان کامل باقی می ماند

شرکت کلینیک بتن پیشرو در ارائه محصولات تولیدی  بتنی  هموراه می کوشد تا بالاترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهد .برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سیات ذیل مراجعه نمایید

http://www.clinicbeton.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
parsian gas

با انواع گروت و بتونه های تولیدی کلینیک بتن آشنا شوید

گروت ماده ای متشکل از آب ، سیمان و سایر افزودنی هاست که جهت پرکردن فضاهای خالی و یا ترک خوردن  بتن استفاده می شود . بتونه اپوکسی نیز ماده ای خمیری برپایه رزین اپوکسی می باشد که جهت پرکردن حفره ها  و سطوح بتنی از آن استفاده می شود.شرکت کلینیک بتن ایران مفتخر تولید محصولات عمرانی ،بتنی گروت هایی در انواع مختلف : گروت پایه سیمانی ، گروت اپوکسی و گروت هایی با مقاومت بالا تولید و به بازار عرضه می دارد.از این بین می توان به  گروت G3 وگروت G2 اشاره نمود.شرکت کلینیک بتن با تکیه بردانش فنی و تیم مجرب تخصصی خود همواره می کوشد تا بهترین ها را به بازار ارائه دهد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
parsian gas
قیمت مبلمان اداری
بهترین قیمت مبلمان اداری
www.fazagooya.com

پیشگیری از اشتباهات سئو در سال 2020
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

میز مدیریت آفن
انواع میزهای مدیریت لوکس و مدرن
www.afn-furniture.com

One day tour in Kashan
ferdowsi hotel in tehran
www.ferdowsihotel.com/en

قیمت روز گوسفند زنده
مرکز خرید گوسفند زنده
www.alivesheep.com

جراحی های زیبایی پر طرفدار
مرکز تخصصی خدمات زیبایی
www.clinicsurgery.ir

خدمات مجالس
خدمات و تشریفات عروس
www.tashrifataroos.com
br />
ویژگی های باغ عروسی در فصل پاییز
تشریفات مجالس رویای طلایی
www.royayetalaei.com

باغ عروسی در بهار
خدمات مجالس صبور
www.tashrifatsabour.com

نمایندگی زایس
نمایندگی کارل زایس در ایران
www.maadrac.com

ایمنی در محیط اداری
مبلمان اداری آذران فضانما
www.azaran.com

ایده های جالب برای ورود عروس و داماد
تشریفات مجالس ثمین
www.tashrifatsamin.com

کاغذ دیواری کلاسیک
کاغذ دیواری کلاسیک با بیشترین تنوع
www.azinzand.com/fa

باغ عروسی
لوکس ترین باغ عروسی
www.maghsoudloocatering.com

لوله بازکنی
شرکت خدمات فنی آریا
www.evacuation.ir

نصب ردیاب
بهترین ردیاب آنلاین خودرو
www.wizerco.com

عمل لازک چشم
کلینیک چشم پزشکی بینایی
www.binaii.com

آتلیه کودک
آتلیه عکاسی کودک
www.bridalphotographystudio.com

ورود لیزر به عکاسی عروسی
شرکت بین المللی پرسناژ
www.personageco.com

تالگو
موسسه تالگو پاریس
www.thalgoparis.com

فوق روان کننده نفتالینی زودگیر
تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
www.clinicbeton.ir

تورهای خارجی نوروز 99
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

عمل های شایع در بین خانم ها
کلینیک های تخصصی کاشت مو
www.clinichairtransplantation.com

آژانس هواپیمایی یاسمین سیر
آژانس مسافرتی یاسمین سیرآسیا
www.yasminseyr.com

تور آنتالیا نوروز 99
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

بهترین کلاس کنکور
کلاسهای تقویتی راه اندیشه
www.raheandisheh.ir

ایمنی قفسه بندی انبارها
طراحی و اجرای سیستم های قفسه بندی
www.fazasazanamin.com

بلیط ارزان هواپیما
خرید مستقیم بلیط هواپیما
www.jibojet.com

آرایشگاه زیبایی مهسا ممتاز
سالن آرایش مهسا ممتاز
www.mahsamomtaz.com

تالار عرشیا
تالار عروسی عرشیا
www.talararous.com

تور هند نوروز 99
آژانس گردشگری آسمان آبی
www.asemanabi.net

تور ترکیه نوروز 99
آژانس هواپیمایی اوج ماندگار
www.oujmandegar.com
طراحی سایت و بهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان